En helg av dans

Har varit på "prova på"-workshop i lindy hop ikväll. Det var roligt. Fick med mig M också. Ännu bättre :) Nu får vi väl se till och öva lite hemmavid. Imorgon ska jag på salsa och styling tror jag. Och sedan dansparty. Lördagen blir det reggaeton, lambada zouk och något mer tror jag. Vadan allt detta dansande? Jo, det är ju Gävle dansfestival!

Kunde förresten känna igen mig av beskrivningen av ett visst TV-program i denna krönika i arbetarbladet...
Gråtande män finner varandra på gymmet

Kommentarer

  1. Samma här...!

    Så roligt med dansfestival.

    *kram*

    SvaraRadera
  2. 17-19 och 25-26/2 jobbar jag natt, annars är jag helt ledig, så det borde gå alldeles utmärkt! :D Så roligt (ja, inte tentaskrivandet då, men att ses).

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC