Hipp hurra för mig

Idag har jag och Tyra varit på "Kyrkis" på församlingsgården för första gången. Var bara ett till barn där, kanske tyckte andra att det var för kallt. Det var väl -17 imorse när jag kollade på termometern, men innan vi gick var det bara -10, så väldigt kallt var det ju inte. Passade på att gå en promenad efteråt när vi ändå var ute. Härligt väder. Klarblå himmel utan ett moln. Det känns också att solen värmer. Skulle ha haft kameran med mig, får tänka på det nästa gång.

Nu sover Tyra och jag har druckit kaffe och ätit bakelse som var kvar sedan i natt. M grattade mig igårkväll/natt eftersom han är bortrest idag. Fick en blixt till kameran! Skämmigt att jag inte skaffat någon tidigare, men nu har jag en i alla fall. Har just beställt en videokamera och då passade jag på att också beställa en bouncer till blixten. Och ett nytt objektiv... Huvva vad jag konsumerar!

Kommentarer

  1. Bra att ha bra grejer nu när Tyra är liten.

    SvaraRadera
  2. Går ju att vända det till ett "oj vad mycke grejer jag inte brukar köpa"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror jag väljer att se det så :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC