Sovdag

Igår var tydligen Tyra trött vilket passade bra för det var jag också. Hon sov först 1,5 timme på förmiddagen. Då satt jag och jobbade med musikteoriuppgifterna jag borde lämnat in för länge sedan (kommer inte åt nya lektioner förrän de är rättade). Sedan sov hon igen efter lunch i ca 2,5 timme och då läste jag ut Hannes Råstams bok Fallet Thomas Quick. Att skapa en seriemördare. Bra bok! Känns helt otroligt att det ska kunna gå till på det viset som det beskrivs. Läskigt.

Så här nöjd var Tyra när hon vaknade efter en lur



Kommentarer

  1. Jag har också läst den (eller, lyssnat på den snarare) - bedrövligt men intressant!

    SvaraRadera
  2. Fina Tyra :)
    Skönt att du får lite "ledig" tid ibland.

    SvaraRadera
  3. Låter som att du hann göra massvis med grejer när Tyra sov, och hon ser ju också supernöjd ut med dagen! ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC