Träningsplaner

Såhär i Vasaloppstider blir jag alltid lite sugen på att ställa upp. Åtminstone i Tjejvasan. Börjar fantisera om att bli en duktig motionär och blir verkligen peppad! Börjar smida på planer som jag inte tänker nämna men som jag hoppas att jag kan genomföra. Läser Martina Haags "Heja, heja" som jag köpt på bokrean. Detta samtidigt som jag är gravid och förkyld med feber och har en massa saker att skylla på att jag inte tar mig iväg och tränar... Ser i vart fall fram emot att komma tillbaka till pole dance, förhoppningsvis till hösten. Inser att det kan vara idé att försöka hålla igång lite bättre nu under våren för att kunna komma tillbaka snabbare.

Kommentarer

  1. Jag är precis likadan! Fast jag har inga som helst ursäkter varför jag inte kommer igång ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, visst är det märkligt att det ska vara så roligt att fundera ut saker och så svårt att genomföra dem! ;)

      Radera
  2. Nu ser det ju ut som om jag tycker att graviditet och förkylning är dåliga ursäkter - det gör jag inte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe.. Läste det inte så heller :)

      Radera
  3. Fint tema på bloggen! Jag är dålig på att träna, tycker inte om att fantisera om det heller, men jag har börjat försöka att promenera varje dag nu. Promenader är trevligt. :)

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara som boktiteln: Heja, heja!
    Önskar att jag själv kände mig lika peppad.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Sovdag 2

Tidigare inköp

Semifinal 1