Jakten på dagboken - Lyckligt slut

Jakten på dagboken visade sig få ett lyckligt slut :) Berättade för hon som arbetade i bokhandeln att jag letat länge och att jag inte kunde förstå varför den är så svår att få tag på. "De flesta butiker tar hem billigare varianter med sämre kvalitet" var hennes svar.. Aha. Då förstår jag varför jag bara hittar den på Stureplan och på ICA Vindeln..?

M kom ner hit för kvällen (åker imorgonbitti när jag ska öva kör i helgen). Han klev in genom dörren med
en fanfartrumpet i ena näven och paket och tårtbitar i den andra. :) Nu väntar jag på att Diablo III ska släppas.. Fick spelet i present, men det har ju ännu inte kommit ut. Får väl se om jag kanske måste köpa piggare dator för att nå systemkraven, min har ju några år på nacken, även om det känns som att den är ganska ny.

Kommentarer

  1. Har du hittat dagboken? På Stureplan?

    Kul med födelsedag :D

    SvaraRadera
  2. Men Vindeln är ju en centralort och Stureplan är ju också lite som en centralort.. En dator blir väl gammal ungefär samtidigt som man vant sig vid den.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC