Shopping

Sitter och äter frukost och löser Melodikrysset, eller åtminstone försöker. Saknar Ms musikkunskaper märker jag. Han kan betydligt många fler Jules Sylvain-dängor än jag...

Efter frukost och Melodikryss funderar jag på att knata iväg till Farsta Centrum och ströva i butiker. De har någon slags kampanj i veckan och har skickat ut rabattkuponghäften med 20% rabatt på många ställen. Fast egentligen vet jag inte om jag behöver handla något. Det är bara lyxkonsumtion isåfall och det klingar ändå lite illa i mina öron. I måndags utnyttjade jag i alla fall en av kupongerna. Då köpte jag en mysig pyjamas så nu vill jag verkligen inte kliva upp på morgonen!

KappAhl online shop - Pyjamas

Kommentarer

  1. Fin pyjamas! Antar att de uppnått syftet med kupongerna eftersom det sällan finns något behov av att rea nödvändiga saker. Men ska man lyxshoppa är det väl bra att passa på! ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC