Shopping 2

Det blev ingen längre tur till centrum för jag valde att sitta kvar hemma och kolla på körnoter inför morgondagen. Tog en kort sväng dit för att köpa en deo framförallt, men jag lyckades faktiskt även köpa en jacka. Yes box, så kan det gå. Till mitt försvar säger jag att jag tänkt på att köpa en ny jacka då den jag un använt under hösten nog egentligen är en sommarjacka som jag köpte på H&M för.. hm... 4-5 år sedan? Den börjar se trött ut. Och så var det rea 50%



Märke G-star RAW. Tycker att det märket brukar ha snygga kläder, men för dyra för att jag ska köpa dem. Å andra sidan kan man ju tänka sig att det vore bättre att köpa några dyra plagg som verkligen ser bra ut istället för flera billiga som inte håller formen.

Kommentarer

  1. Snygg jacka! Nu har jag ju sett den i verkligheten också! :)

    SvaraRadera
  2. Snygg! Det är svårt det där med kvalitet vs pris, det beror ju lite på hur ombytlig man är också (tröttnar man fort blir dyra kläder jättedyra!)

    SvaraRadera
  3. Go kvalla! Go rea! (peppig svengelska, inte göteborgska)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC