Sista veckan

Sista veckan på psyk och det innebär en massa att göra. Vill ju göra klart allt innan jag byter ställe. Gjorde min sit-in igår och det gick väl an. Var så otroligt trött bara efter att ha varit jour under måndagnatt och suttit och pratat med en alkoholist som mådde dåligt och slängde i mitt ansikte att jag var den mest osympatiska person han nånsin träffande. Inte så härligt att höra kl 4 på morgonen även om jag vet att det egentligen inte är nåt att bry sig om.

Har vart på Friskis&Svettis ikväll för första gången på några månader!! Flitigt använt kort det där... Var kul faktiskt. Har annars försökt vara ute och jogga med min lilla radio, men i förra veckan blev det inte särskilt mycket tränat.

Fick en trevlig överraskning i början av veckan. Köket kaklades igår!! Hurra!! =) Jag som klagat så på avsaknaden av kakel i köket

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC