Paper cut...

Vet att jag var en smula förvånad över att läsa om paper cut i ögat för några månader sedan. Förra veckan träffade jag första patienten som sökte pga det! Så ja, det finns tydligen de som råkar ut för detta.

På lägenhetsfronten intet nytt. Hyresgästföreningen ska ha ett möte på onsdag för att informera om läget igen. Hoppas att det här är klart snart! Förresten jag kom på, något nytt fick vi veta igår i alla fall. M pratade med några som arbetar med bygget igår när de passerade i trapphuset och vi fick då veta att fläkten till vårt kök kommit men att de inte visste vart den skulle. Men nu vet de ju så då skulle de sätta in den idag... Hmm... Det är ju förstås positivt att vi får vår fläkt, men det är en månad sent och frågan är hur de hade tänkt lösa var de skulle montera den (borde man inte hålla reda på det åtminstone?). Bara vänta till någon hörde av sig? Förmodligen. De har säkert suttit och klämt på den redan under några veckor...

Kommentarer

  1. Hmm, ja, jag har för mig att vi pratade om det, och där ser man, det förekommer faktiskt!

    Ja, man kan ju tycka att de borde ha koll på såna saker... hoppas ni får lite mer användbar information på nästa möte! *kram*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC