Tiden går...

och snart är det jul...

Har inte hunnit få upp så många julpynt trots att jag köpte lite nytt helgen som var. Hade rätt fullt upp i helgen faktiskt: Bio, shopping, kyrkobesök, adventsfika... Var riktigt skönt att vara kvar i stan under helgen, hade ju inte varit det på 5 veckor.

Har introvecka på akuten denna vecka. Huvva! Gillar inte akuten... Och jag gillar inte EKGn. I och för sig handlar det nog mycket om att jag inte vet vad jag ska göra och jag att inte kan tolka. Så det borde ju bli bättre, frågan är bara hur lång tid det kommer att ta innan jag känner mig mer hemma.

Kommentarer

  1. Låter som en trevlig helg - skönt att inte fara runt också!

    Ikväll blir det nog julkonsert med nationskören och på söndag är det konsert med hemvärnet - kanske kan bidra till den något bortsprugna julkänslan?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC