3e advent

Försöker städa lägenheten idag. Igen. Har hållit på och försöka sedan före 1a advent... Men ibland räcker det ju inte med att försöka, man måste helt enkelt göra det. Så nu städar jag. Men idag är ju sista dagen att städa på ifall jag ska vara klar innan Mats kommer hem. Med andra ord har jag kniven mot strupen igen och det verkar vara det som krävs rätt ofta om jag ska vara ärlig.

I övrigt funderar jag på hur nördig jag är. Helt klart är att jag fortfarande är n00b på Wow, om än med hyfsad level. Är totalt kass på battle field, men men... Kul är det i vart fall. Och bara det att jag skriver detta i min blog tycker jag tyder på att jag är
något nördig. Bara för att spä på det hela lite mer ska jag ta och lägga in en liten bild nedan. Min fråga är: Vad gör den där basilisken? Äter de maskar och sniglar eller varför bökar den ned hela huvudet i jorden? För den lever faktiskt, den är inte död.

Precis sånt kan jag fundera på under min fritid. Fast det är egentligen rätt skönt. Gör att jag inte funderar så mycket på jobbet hemma och min regel i livet så länge är att jobbet inte är mitt liv. Däremot hittade jag en artikel på nätet om något jag faktiskt inte funderat på: Därför tippar inte gravida framåt. Jaa, det skulle ju se väldigt dumt ut om de gjorde det.


Ja, vad gör den?

Kommentarer

  1. Kniven på strupen är bästa motivationen - vi praktiserade i fredags...

    Det vore ganska dumt om alla gravida föll framåt, men å andra sidan kanske lite roligt...

    Hälsa Mats från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens jobbfundering...

Tierp

ESC